Världsrekord & slempropp

Sara Sjöström har nu tagit två världsrekord, coolt att hon levererar, vilken prestation - vilken kännsla det måste vara! Sara verkar vara en bra balanserad tjej ned både det mentala och fysiska under kontroll - hatten av till Sara. Jag kan sakna att känna denna ultimata glädje efter att ha genomfört en idrottsligt prestation, kännslan när allt sitter, när kroppen hänger med huvudet, när något man nött in med svett och mycket möda äntligen sitter och man får den där kännslan, kännslan av det perfekta släggkastet 


På tal om något helt annat; nämligen  slempropp - måste vara det äckligaste ordet som finns! Hur som helst så "gick" den nu på kvällen, men mig vetligen så behöver det inte heller betyda ett smack! Här har det alltså inte hänt mer än så! Jag glädjer mig åt att det nu enbart är MAX en vecka kvar hur detta än slutar, Jag är rastlös, jag gillar inte bara gå och vänta, känns som om jag har husarrest, åter igen -finns ingen jämställdhet i detta alls! 

Kommentarer

Populära inlägg