Psykbryt och Mia skärringer

I natt tyckte Zeke att det var rimligt att vara uppe och klarvaken mellan 2-5, det låter kanske inte mycket men för mig som inte ville annat än att sova var det en evighet. Att vara uppe mitt i natten och inte lyckas få honom i sömn fick mig att känna mig både värdelös och ensammast i världen och tårarna var ett faktum! 
Då Viking inte heller var någon mästare på att sova, har jag ingen annan erfarenhet än att det är så här det är och det är bara härda ut. För min omgivnings skull borde man dock varna för kort stubin och gråtattaker. Men nu struntar jag i det, tar en kaffe eller tin och håller tummarna för att nästa natt blir bättre, det positiva är att det är ytterst lite som krävs för att det ska kännas bättre och det räcker med en extra timmes sömn och man är med i matchen igen! 


Igår var vi på premiär, det var nämligen obojparty! Barnen hade tillsammans med svärmor bestämt och planerat. Eventet blev lyckat och föll stora som små i smaken, oboy, grädde, frallor, goda pålägg och trevligt sällskap. 

Kom på en grej till som flashade till ang förlossningen, Barnmorskan Anita kommer in i rummet efter att varit ute en sväng och säger " vet du vem Nicole (sjuksköterskan) tycker du är sååå lik!? Mia skärringer!!" Ne he ,,, det är ca 1 varje månad som kommenterar 
detta. När min bästavön gifte sig i somras var det en som trodde jag VAR Mia S halva kvällen ! Själv hittar jag ingen bra "lookalike" bild och ser inte riktigt likheten, men det gör mig inget! 


Mia eller ida ???
Tjockaste brudtärnan i stan, men mission compleated! 

Kommentarer

Populära inlägg