Premiärtur & skitsnack!

Idag har vi varit på premiärtur ute, vi gick en försiktig ytterst pytteliten runda, skönt att känna lite friskluft och att kunna gå utan att vanka över hela vägen! 


Storebror skulle naturligtvis inte gå så han backade ur 4-hjulningen och körde! 

Nu till skitsnacket! De som känner mig vet att Jag är lite "kvackelmagad" och får lätt klöckningar bara av att prata om kräk och bajs. Så mycket bajsprat det har varit sedan i lördags har jag aldrig upplevt, och det utan minsta illamående från min sida - om det är permanent eller tillfälligt återstå att se! 

Kom på mig själv igår med att vara tacksam över småsaker, exempelvis att kunna sova på mage, nå mina egna tår! 
Läste på Elaine Eksvärds blogg http://blogg.mama.nu/elaineeksvard/ att hon skriver en "tacksamhets bok" där man skriver ner 5 saker varje dag man är tacksam för - kanon grej, det ska jag försöka göra. Jag har en förkärlek till pennor, skrivhäften, fina block, listor och kalendrar, så jag ska leta upp en fin bok och bekväm penna sen skriva net det Jag för dagen är tacksam för. 


Kommentarer

Populära inlägg