B-day

Idag fyller världens bästa Man år, Min Andreas!

 Det firades med present på sängen efter bajsblöjs byte - glamoröst värre! Och som den husfrun jag är svängde jag även ihop en kladdkaka, världens godaste kladdkaka (recept : http://blogg.mama.nu/bakverkochfikastunder/2015/01/03/varldens-godaste-kladdkaka/) 

Jag inser att det ser mer ut som en barnkalas tårta än till en man som fyller 30+  Men det är smaken som räknas och vi går väl se hur mycket som återstår efter de fikat på Holje Trading. 



Vi har även hunnit med barnfotogtafering i Karlshamn, vilket kommer i lokaltidningarna nästa vecka. 


Champagne är nästan ett måste när man fyller år, denna gång festade jag till det med en Roséchampange, nu hoppad jag bara att maken kan ha is i magen och dricka den när jag också kan smaka. (Rosorna är från min mamma) 

Kommentarer

Populära inlägg