Skelögd & Pizza

Kl är 5 och jag är klarvaken! Härligt egentligen, men jag vet att om en timme eller två kommer ögonen gå i kors - ja mer än vanligt alltså. För er som inte vet är jag född Skelögd och med nedsatt syn, detta är dock inget jag lider av, vet ju inget annat, jag försöker dock undvika ögonkontakt med folk. Har tränat upp det dåliga ögat genom åren så det ska synas så lite som möjligt, nuförtiden är det vid trötthet det visar sig mest. 

Efter gårdagens besvikelse passade vi på att äta pizza på brasseriet i Karlshamn, har längtat efter deras pizza länge nu, Brasseriets pizzor är fantastisk goda och Inget ont som inte har något gott med sig heter det ju, det är just så jag ska tänka nu framöver för att ta mig igenom vad som känns som en evighet! 


Fråga mig inte vad Andreas fick syn på här! 
Det syns inte på bilden med det var mycket folk på restaurangen - alla satt på uteserveringen och njöt av solen som berikade kvällen. En yrkesskada jag har är att räkna alla som jobbar - gör ni också det ? Igår fick jag det till 9 st! 

Kommentarer

Populära inlägg