Stoppa pressarna

Nu har han äntligen anlänt och världen kommer inte bli det samma igen. Klockan 0:44 idag insåg Zeke Rigoll att det var bättre att komma ut än stanna inne i magen. 

Lördag kväll var alltså det 3dje gången vi åkte till Karlskrona, vi var hemma underdagen och åt, vilade, jag sa nog inte 2ord under hela dagen, hade fullt upp med att bara finnas till och ta värkarna, vi kollade på film och sen körde vi. 

Vi kom till förlossningen vid 20:30 tiden, då hade värkarna tilltagit rejält hemma och i bilfärden in (2 min) Till min glädje var jag öppen 7 cm när jag kom in, hade smällt av om hon sagt 2-3cm! 

Ska skriva ner hela förlossningen en annan dag, men jag kan säga att det var kämpigt! kännslan när allt är över är obeskrivlig, då har man dels äntligen son bebis OCH smärtan är borta. 




Måste vara den godaste fikan ever. 
Nu är vi på BB och lär känna detta nya liv och jag får återhämta mig efter detta maraton. 

Kommentarer

  1. Stort grattis och bra jobbat!! Skönt att han äntligen kom ut! Nu får ni njuta av bebisgos och sömnlöshet ;-D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg