BVC och andranamn

Idag har jag vägt och mätt Zeke på BVC, vi fick godkänt! Jag är så nöjd med den sköterskan vi har på BVC, verkligen pedagogisk och trevlig, hon känns genuint snäll och omtänksam - jag känner mig i trygga händer. 

Att jag nu har Viking på dagis enbart 15h i veckan är ännusålänge positivt, jag får mer tid med honom nu också och kan ta tillvara på min vecka med honom lite mer. Jag var orolig för hur jag skulle underhålla honom om dagarna, han har mycket spring i sina ben, men det går fint. Han är stolt som en tupp över sin bror och hjälper mig med smågrejer hela, hämta kläder, nappen, passa, putta vagnen.  
 

Lite morgonmys 


Vi har fortfarande inte bestämt andranamn på Zeke, Andreas tyckte vi skulle ha en Facebook tävling, men jag känner att det är lite väl kommersiellt även för att vara mig. 

Kommentarer

Populära inlägg