Skumpa och Lchf


Idag har det varit kalas, jag och Andreas fyller med 3 dagar emellan vilket är ypperligt effektivt då vi kan samköra kalasen. Frågan är om vi nu någonsin kommer fira våra egna dagar när vi fick en son som fyller i Augusti, återstår att se. Jag är oerhört tacksam för de som kom och firade oss idag, fick fin fina grejer, allt var kanon, återigen jag/vi är så tacksamma. Jag blev supertrött efter mat & kaffe, hoppas och tror att gästerna hade förståelse för detta.

Tror vi får ha ett champagneparty i framtiden, för det har vi gott om nu 
En av mina kusiner var på plats med sina fina barn, han äter LCHF på grund  av sin diabetes, vi pratade lite om detta och recept -och jag blev taggad till att eventuellt dra igång med just lchf igen. Jag var kanon duktig med detta för ca 3 år sedan, mådde kanon samt att jag gick ner 10 kg (bonus) 


Kommentarer

Populära inlägg