Kroppsligt

Tycker det är skillnad mot hur snabbt kroppen återgår i normal skepnad nu mot för 5 1/2 år sedan, "degen" på magen är mer påtaglig och magmusklerna, speciellt de övre vill inte riktigt som jag vill ännu. Jag vet att det enbart gått 3 veckor men jag är säker på att det går lite långsammare ned "degen" denna gång, är det åldern, att det är andra barnet eller kanske att jag inte har någon hund denna gång som måste ut! Jag antar och tror det är en kombo av de tre faktorerna.

Jag är så tacksam och imponerad av hur bra ungarna leker både när de är 2 & alla 3 (Zeke är inte medräknad som lekamrat ännu) de lyckas hitta på rollekar hela tiden, med cyklar som är hästar, med traktorer, sparkcyklar, 4 - hjulingar. Tält och luftmadrass är också poppis som leksaker. 

Idag har Viking gjort stora framsteg när det gäller cykling, tog säkert 10 tramptag helt på egen hand 




Kommentarer

Populära inlägg