Look Alike 2 &Onepiece

Postade min look Alike nr 1 för ett tag sedan jag vs Obelix i en slående likhetspose idag kommer nr 2, håll tillgodo:

Det är alltså jag till Vänster 

Är det något jag anser att vuxna inte får klä sig i utanför sitt eget hem är det onePiece och foppa tofflor. OnePiece får vilken som helst oavsett storlek att se ut som en teletubbies. Jag har absolut inte trotsat denna regel idag dock har jag tagit på mig min onePiece då jag efter maten verkligen inte kunde ha Jeansen kvar, liksom kröp i hela kroppen.

Får frågan ca 3 gånger om dagen nu om jag känner något? Nix säger jag, vet inte vad det är jag ska vänta på för känsla äns. Jag känner massor hela tiden men inget jag tror är utöver det vanliga. Men jisses tänker ni "du har ju fött barn innan" jo det har jag men blev då igångsatt och var övervakad från start till mål. Som jag förstår det är igångsättning då på konstgjord väg, de tryckte igång värkarna genom nålen jag hade i handen, de tryckte upp och ner på knappen, "Ops för mycket" - "nu får vi nog öka" osv.  Jag tror mig vara 100% säker på att detta scenario kommer utspela sig igen så jag behöver inte gå att vänta på att något ska hända eller kännas - för det kommer det inte göra!

Kommentarer

Populära inlägg