Besök

Jag älskar få besök (offtast) och i morgon kommer en kollega till mig, vilket gläder mig oerhört. Att ha fina trogna kollegor är guldvärt i min position, det är naturligtvis viktigt i alla yrken och positioner men när man sitter mitt i mellan känns det extra värdefullt. Extra värdefullt är det när en kollega tar sig tid att komma hem till mig personligen, annars ses vi enbart på varandras hotell eller gemensamma möten. 

Jag passar då på att städa lite extra idag, kommer tom ha det så lyxigt att det kommer en fönsterputsare hem idag. Jag kan mycket men när det gäller just fönsterputsning lämnar jag gärna in mitt veto, det var ett år (!!!) sedan dessa fönster blev putsade, tur vi bor på landet.
 

Alla blommor på bordet och fönstren tömda - nästan så det ekar i vardagsrummet. 


Kommentarer

Populära inlägg