Dagens tidsfördriv

Började dagen med undersökning på MVC där den stackars mottagnings sköterskan fick sig en dos av mitt fina gravid humör. Jag har av min första barnmorska blivit ombedd att alltid ha urinprov med mig, men det står inte i journalen så nu när hon har semester och kom med provet undrade de vad de skulle göra med det!!?? En arg blick och "JA INTE VET JAG" kommentar från min sida och hennes morgon började bra - sorry 

Vidare till barnmorskan "vill du aldrig föda" -vill & vill, det är väldigt tvådelat det där, om det är någon frivillig som vill göra det i mitt ställe så räck upp handen NU!
Mätning, lyssning på hjärtat, blodtryck, vägning och planering inför helgen om inget hänt innan dess! 

Fångade några av mina tidsfördriv här på köksön: 

Läsa de bloggar jag följer, lösa sudoku, kaffe, nya mama tidningen och boken Urban Express. 



Kommentarer

Populära inlägg