Väggabadet

Jag tvekade först om dagens inplanerade  aktivitet skulle ställas in då jag hade en dålig natt och oron om något skulle hända spelade in. Men jag hade inga "känningar" förutom att mer "propp" gick i morse. Tindra och jag åkte och hämtade Sandra och Emma och styrde mot Karlshamn och väggabadet. Min kropp, likt de flesta andras har knappt sett solen i sommar så spf 50 fick råda på både stora och små. Det var härligt att få vara ute en hel dag och framför allt få umgås samt ha något att göra! 

Det blir minsann inga bikinibilder på denna valrossen nu i sommar men en dagens BF + 5 outfit kan ni få 


Shorts; Nike -Intersport 
Tubtopp som jag nu använder som bellybelt; Lizzo 
Tröja; Mixxed  

Avslutade dagen med thaimat på olofströms thai restaurang (kan inte namnet) sen en glass på Gulf efter det.

I morgon väntar besök på MVC 

Kommentarer

Populära inlägg