Karlskrona 2 a omgången

Natten blev exakt som jag trodde, värkar med 6min mellanrum och absolut ingen chans till sömn, dvs utebliven sömn i över 24h- tröttnade på detta vid 3 snåret och åkte bort till Karlskrona. Blev en ny omgång med CTG och allt annat som ska kollas, inte mycket som hade hänt, och jag skulle få med mig lite piller jag kunde sova på, då det var detta som var problemet! När Jag reste mig från Britsen gick vattnet och vi beslutade att vi skulle stanna kvar. 

Jag fick en spruta som skulle göra att jag sov, det gjorde jag inte men blev skönt avslappnad ett litet tag. 



Nu på morgonen har det varit ny omgång med undersökningar, och i skrivandes stund sitter vi och äter frukost, 



det som vi väntar på eller som fattas är att värkarbetet ska komma igång ordentligt och inte som nu 5-6min emellan. 


Kommentarer

  1. Good luck 😃😃😃kram Jill

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Lycka till och håll ut! Min andra gång behövde jag hela tiden vara igång för att värkarna skulle sätta fart, vila = avstannat
    Håller tummarna för att ni redan är igång när jag skriver detta!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg