Värsta natten

I natt var sömn mässigt sämsta natten sedan Zeke föddes. Hur vi än gjorde sov han enbart i famnen, la vi ner honom vaknade han direkt. När jag nu inte sovit på två dagar börjar jag se skuggor och seg i hjärnan. Jag tänkte under natten att jag kommer inte klara göra något under dagen, ska enbart sitta hemma - får ställa in mina planer, men jag måste hålla igång och köra på "som vanligt" för att fungera.

Kan den dåliga sömnen bero på att eksemet är ganska uppblossat nu? Tänderna? Varm? Kliar ? Orolig ? Allergi ? Jag tror det är en kombination av allt. 

Så här ser det alltså inte ut vanligtvis hemma hos oss: 


Detta är vår vardag, med salvor, använder nu 4 st olika, flaskorna använder vi INTE dagligen, de var en punktinsats när det var som värst. 



Kommentarer

Populära inlägg