Skötväska

Jag har haft samma "skötväska" till Zeke som jag hade till Viking, det är socknen helt vanlig väska. Jag har aldrig förstått varför det finns speciella skötväskor när det finns miljontal helt vanliga väskor, kanske är det mer legalt att köpa en ny väska om det är till ett visst syfte, vad det jag! 

Min väska är en Oilily som jag köpte på en Tysklands färja för ca 8 år sedan, bästa väskan ever. 


Älskar att den är färgglad och gjord i galonliknande material. Den har ca 12 fack vilket är kass då jag oftast får gå igenom ALLA för att hitta något, ändå ligger allt oftast i det stora mittfacket.

Jag upplever att skötväskor, de som säljs till just detta ändamål är dyra och oftast inte vidare snygga heller. Min Oilily kostade ca 700 då för 8 år sedan och det tyckte jag var Jättemycket, tänk om jag vetat hur mycket jag skulle komma att använda denna. 




Kommentarer

Populära inlägg