Mat, fika och Zeke

Zeke är lättroad och skrattar för det mesta; här testar han cykel i Ljungby där vi tog ett kaffestopp hos goda vänner på vägen hem från Göteborg 


Nu jobbar vi hårt med krypningen, han kan ta sig framåt ca 2 "krypningar" sen är det stopp och frustrationen blir stor. 

Vi träffade en av Zekes farbröder i Göteborg, 

Att sitta still är inte Zekes grej och att då äta middag på restaurang är som ett gympapass, för mig alltså, ändå ger jag mig på det varje vecka. 

Jag lägger en hel del pengar på att äta ute och fika, vågar faktiskt inte äns räkna på det. Det är så att Mat, äta ute, fika, restauranger, hotell, besöka ställen är en hobby för mig, i vanliga fall är det vardag och jag har nöjet att syssla med mina intressen yrkesmässig. Jag har inga andra hobbyn, förutom löpningen, så då tänker jag att det är ok att läggs de pengarna på mat och fika (märker ni att jag försöker rättfärdiga mitt beteende  ☺️


Kommentarer

Populära inlägg