Lugn dag

Idag har jag inte haft något planerat, och inte gjort något speciellt heller för den delen "oh va skönt" säger de flesta, är det verkligen skönt, jag hävdar inte! Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde uppskatta att vara hemma, att ta det lugnt, slappa, en vacker dag kanske poletten trillar ner även för mig. 

Idag var glasmästaren här och fixade glaset snabbare än kvickt, han hade lagat några hundra sådanahär tidigare. Nu inväntar jag byggstarten av det nya trädäcket som skall vara där plattorna är i bilden nedan: 


Vi passade på att luncha med Andreas idag, thaimat stog på önskelistan och det fick det bli. 

Resten av dagen har vi lekt, vilat, ätigt och städat, alla barnens rum är nu städade, Tindra hjälpte till med sitt och vi passade på att möblera om där också, vilket vi gör varje gång vi städar hennesrum (vill minnas att jag själv hade samma intresse när jag var mindre)  

Idag var det vila från löpningen, joggade 6,5 km igår. 

Imorgon har vi en hel del på agendan så jag får se om det hinns med någon löpning eller ej. 





Kommentarer

Populära inlägg