Anna

Igår var vi på en minitripp till Göteborg, diverse uppdrag skulle utföras och ett av de viktigaste för min del var besöka min vän Anna, som råkar ha födelsedag just idag. Anna råkar vara min bästa vän och är en väldigt fin människa, vacker som få, vänlig, snäll, väluppfostrad, rolig- listan kan göras lång på fina ord som beskriver denna människa, det är en lycka för mig att ha henne i mitt liv 

Bilderna nedan är från hennes möhippa förra året, där hon verkligen gick "all in" och utförde alla uppdrag vi ställde henne inför 




Anna och jag har bott ihop i 4 år under gymnasiet och en del av min universitetsstid och känt varandra i över 20 år nu, det var friidrotten som förde oss samman. Jag och Anna har faktiskt aldrig varit ovänner eller haft några bråk, mycket har hänt i våra liv under dessa år, en hel del tråkiga saker men även mycket roligt och att få haven vän som Anna att dela allt med är en ynnerst, många gånger är hon den enda jag delar saker med. 

Grattis på din dag igen. 

Kommentarer

Populära inlägg