Redan glömt ?

Häromdagen träffade jag en gravid kvinna och vi pratade om div gravid ämnen samt kom in på förlossningen, jag kom på mig själv säga "det kommer gå bra", "så farligt är det inte" "fixar du galant" - jag har alltså redan kommit över detta trauma, förträngt hur hemskt det är! 



Jag kan komma på mig själv att Jag nu kan reflektera över att jag visst skulle kunna tänka mig fler barn OM vi inte redan haft så många barn totalt, nu finns inte OM så det blir alltså INGA fler. Punkt. 

Förlossningen är verkligen så liten del av att få barn, MEN just då är det allt, och kännslan när det är "över" är oslagbar! 

Fikan nedan är oförskämt god efter den prestationen. 



När man får dessa svarslenden (som just nu) och klarblå ögon tindrande mot en så är allt glömt och förlåtet! 

Kommentarer

Populära inlägg