Möte

Efter morgonbestyren stog det styrelsemöte på schemat, och denna gången var det minsann min tur att gå och lämna Andreas hemma med barnenoch hushållet, ja alla utom Zeke - han vågar jag inte släppa från mig någon längre tid, och då man aldrig vet hur länge möten kommer ta så är det säkrast för nerver och bröst att ta honom med.

Bilden är från C4 Kristianstad -tips -  många datorer gör att man ser väldig upptagen ut !!! 

Det här med möten, Jag har oerhört svårt att sitta still och lyssna i mer än 2 h - det liksom kryper i hela kroppen. Telemöten, lync eller Skype möten är ännu värre om det drar ut på tiden, börjar kolla mina mail, snurrar lite på stolen och huvudet skenar iväg på andra saker - idag klarade vi det på 2 1/2 h vilket är godkänt. 

Dock vet jag inte om möte i ishallen var det bästa för min förkylning, varför satt vi inte ute när det var nästan sommarvärme ? Bra fråga, varför hade vi inget kaffe på mötet ? Ännu bättre fråga! 



Kommentarer

Populära inlägg