Fix och skållning

Hade en produktiv dag igår, fick uppgifter som slutfördes åt Holje Trading (borde få lön där snart) Dock är det en del hemliga grejer men jag har ringt, bokat, fixat och trixat det vill säga det jag är bäst på! Pysslet har ni redan sett och sen avslutades dagen med promenad in till ishallen för att stämma av en del papper på kansliet, och ett måste var att titta på "miljon dollar listing" med Fredrik Eklund -som blivit lite av min idol! 

Just det, jag var hos tandläkaren, ve och fasa, jag hade ett hål så nu måste jag tillbaka "vill du ha bedövning då" frågade han - Nix sa jag malligt "kan jag föda barn utan bedövning ska jag nog kunna borra lite i tanden", detta kommer jag säker bittert ångra!!! Fick lite skållning för att jag inte använder tandtråd SKÄRPNING IDA!!! 


Jag vidtar åtgärder så jag får berömmer nästa besök! 

Och nej jag kan inte ta kort på mig själv utan att skela - född sån! 

Kommentarer

Populära inlägg