Mössäsong


Idag var det lämning av Viking på förmiddagen, efter det hade Zeke en lång sovperiod då passade jag på att ta en datorstund med diverse projekt jag lyckats dra på mig. Timmarna sprang iväg och vips var det dags att hämta Viking och Tindra. 

Äntligen mössäsong !! 

Idag körde jag min egen bil igen, om det nu finns något mitt & ditt i ett äktenskap ? hur som helst konstaterade jag att min  X1 är ingen familjebil. Det var med mycket möda och lite våld som jag fick in vagnen, samt att 3 barn med ett babyskydd och 2 bilkuddar inte får plats  i baksätet, dessa bilar!!! Jag har bytt bil3 gånger på ett år och jag avskyr detta moment - främst för jag blir helt knäckt över hur dyrt det är. 


Om Jag var ekonomiskt oberoende skulle en ny xc90 vara högt på inköpslistan, eller en Land Rover - fast om jag var oberoende så skulle jag klart ha en av varje! 




Kommentarer

Populära inlägg