Mat

Gårdagens matintag såg ut som följer 
Frukost : frallor som maken kom hem med från Gulf 
Lunch : thaivagnen 
Middag: pizzaboden 
Inte optimalt ur vikt eller ekonomiskt synvinkel men ur den vinklen av ork jag har var det perfekt! (Skyll inte på mig om inte de lokala ställerna går ihop sig) Pizzan ångrade jag att jag åt då jag var törstig och proppmätt hela natten. 



Nu var det längesedan vi var iväg och myste med vardagslyx på hotell,,, sist jag var någonstans var BB och det räknas INTE! 
Nedan är frukost från PM & vänner i Växjö den är näst bäst; 


Bäst är : 
Upperhouse i Göteborg

Eriksberg här i Blekinge är också på topp listan av smarriga frukostar. Även vårt egna First Hotel Reisen är bra. Jag kan utförligt recensera de ovan nämnda samt de flesta ställen i södra Sverige - just ask! 

Hade önskar något riktigt bra nära eller i Olofström dock, nu när jag inte äter hotellfrukost varje dag och har tid att sitta och njuta lite. 


Kommentarer

Populära inlägg