TRÖTT

Alltså dessa nätter, vid sisådär 04:00 då jag redan varit uppe mellan 4-7 gånger börjar det tära på mitt psyke. Fattar inte varför, ett tag var han duktig och sov mellan 20-01:30, nu är det varannan timme hela tiden. What to do? Tips mottages gärna! För mig hjälper det att jag vet minst två till som har samma "problem", jag är inte ensam om att vara vaken dygnet-runt (så känns det). 

För er som har barn som sover 6-10h i sträck är det bara att gratulera och jag hoppas ni världesätter att ha en pigg hjärna. Ingen konst att ha barn om man är utvilad varjedag. Jag piggnar dock till snabbt så fort Zeke slår upp sina ögon på morgonen och ler, han är så lätt att ha att göra med annars, ler, skrattar och hänger med mig på allt utan protester. Han är helt perfekt och jag är så tacksam att han är frisk, men just idag är jag trött (därav gnällig just idag) 

I natt har vi sovit på hotell, First Hotel G i Göteborg

Var på mysig middag och detta stiliga paret igårkväll, alltid lika roligt att träffa min bästaste vän! 

Innan dess var jag o Zeke och åt lunch på ett mysigt ställe inne i Göteborg - RITZ

Detta rekommenderar jag skarpt, det finns även ett coolt ställe bara runt hörnet från denna restaurang som heter Dorsia




Kommentarer

Populära inlägg