Lång dag

Vilken lång dag, inte ofta man tycker att dagar går långsamt eller önskar att dagen bara ska gå. Det är värre när det är kasst väder som idag, man kan inte ut och gå eller springa, eller kan och kan kan man ju men för mig var det för blaskigt och blött. 

Lite träning fick jag dock till

Jag blir på oerhört dåligt humör när jag vill hitta på något men inte tar mig för något vettigt. Att bara sitta i soffan och titta på tv är ingen höjdare, och det tvärvägrar Zeke också för den delen han vill röra sig eller rättare sagt han vill att jag ska röra mig hela tiden och så sitter han nöjt på höften och hänger på. 

Nu laddar vi för att ta 5 månaders sprutor i morgon, ve o fasa vad det skär i hjärtat, och så ska man trösta och när han lugnat net sig så pang så kommer det ett stick till. 

Kommentarer

Populära inlägg