Kalldusch

Idag har jag haft en deppdag. Började med att Natten var ett litet bakslag, sov från 20:30-00:30 så bättre än förra veckan men en timme mindre än dagarna innan.jag gjorde misstaget att dricka en kopp kaffe vid 19:30, vi var på kalas samt att kaffet var nymalt Från Blekinge kafferosteri, gott men då kan jag heller inten sova, så när Zeke vaknade 00:30 hade jag inte somnat ännu. Vår värmepanna är fortfarande inte i fullgång vilket är heldeppigt, kommer bli en dyr historia det här. 

Viking har ingen dagis på torsdagar och fredagar så han hade en hemmadag och var inte sugen på att gå utanför dörren, efter lite tjat fick jag med honom ut, han roade sig ned att sladda med 4-hjulningen och jag plockade bort utomhusbelysningen och saltade trappan. 
Bilden är från en annan dag då de roade sig med att rasta mormor som fick sigvett träningspass genom att springa efter denna duo: 

Tindra är i stallet med min mamma, vilket är en skön hjälp då jag inte vill ta med Zeke dit när det är så kallt (samt att det är svårt för mig att hjälpa till med honom på magen) maken är iväg på möte, nu ska jag ta mig en kalldusch, super härligt va ? På tal om kallt så frågade ungarna in de fick bada i snön i bara underkläder igår "visst får ni det" - det gick qvickt vill jag lova, fick med det på film som jag tänker spara tills de tar studenten. 

Lite bitter är jag allt idag, så mycket jag vill göra och uträtta om dagarn och så lite som blir gjort och finns ork till (konstant trött) tränat har jag inte gjort på 2 veckor, ja ni hör ju hur tragiskt allt är 

Jag återkommer med bättre humör i morgon!!!
 
Nu kalldusch 



Kommentarer

Populära inlägg