Fredag igen!!!

Då har återigen en fredag passerat. Det blev ingen vanlig fredag, idag har en ny människa sett dagens ljus - härligt, jag kan knappt hejda mig, vill veta allt, alla detaljer! 

Idag vaknade jag till en Oplanerad dag, låter kanske härligt för de flesta men för mig är det stressande och lite deppigt. Jag tog en promenad ner till Holje Trading för att lämna av snickerskakor som de kunde mumsa på till fikan, hoppas de smakade! Väl dör nere bestämde jag och svärmor att köra bortvilla Björketorps gård för att köpa glass och köpa mjölk.


Vilken vacker gård, en dröm att bo så, vilket boningshus, jag är avis! Jag önskar jag hade närmare hit, tänk att få färsk mjölk direkt i egen flaska (finns att köpa på plats också) och så fanns det minns 15 olika sorters glass, jag köpte vanilj, vanilj& basilika, kaffe och blåbär. Vid närmare eftertanke ligger detta (Tving) på vägen till mitt jobb i Karlskrona, kan bli vanskligt för figuren det här! 


Jag har även passat telefonen hela eftermiddagen, då vag väntade ytterligare viktigt meddelande/ samtal - vid halv två snåret kom det härliga beskedet att Viking (och hans pappa) hade landat och var framme vid hotellet! Phu - alltid lite nervöst när ens barn är ute och reser. Nu är det långa dagar för mig utan honom och jag ska försöka hålla mig sysselsatt hela tiden de närmsta veckorna. Hoppas han får det underbart, att det är vackert, bra människor, lungt och skönt. Hoppas också att de tar många bilder då Viking är inte så bra på att återberätta o minnas.
 



Kommentarer

Populära inlägg