5 över 12

Ligger och lyssnar på alla fyrverkerier, (japp kl 00:05 ligger jag i sängen!) mycket pengar som bokstavligen går upp i rök i dag.
vi har spenderat vår afton hemma, och fast vi var själv så fixade vi iordning oss , dukade fint och hade en festlig kväll med hattar, glitter, skålar o dyl. Ungarna hade Pommac och 2-rätters efter deras val pizza och chokladpudding, vi vuxna hade champagne, ryggbiff och pannacotta. 

En del av kvällen spenderade vi i olika rum då maken tyckte hockey var en del av nyårsmyset och jag kryssade hellre i siffror på Bingolotto än denna underhållning. 

Nu är jag blixtetrött, och ska inom kort upp igen för första nattmålet ... Zzzz någongång under 2016 ska jag få till en 6h sammanhängande sömn - jag tar 4 också ! 

Over and out 


Kommentarer

Populära inlägg