Storfamilj

Att vara storfamilj innebär bland annat att ha många olika tandkrämer, helt obegripligt, hur olika kan tandkrämerna vara? Mitt ordningsinne får också lite smått krupp när placeringarna av dem är som bilden nedan: om ett litet tag får vi ytterligare en liten tandborste till skaran och han (Zeke) ska väl också ha en egen tandkräm?


Ytterkläder är också en historia för sig, jag tycker vi har stor hall och jag har enbart de mest nödvändigaste jackorna framme  men ändå är den alltid proppad! 


Nu gör detta mig inget, då jag vet precis vad alla har och inte har, om det kommer folk så får de hänga där det finns plats, har vi kalas tar jag allt och lägger (slänger) in i en närliggande garderob. Jag skulle vilja ha det ännu mer strukturerat i hallen, hade behövt proffs hjälp av äntligen hemma eller nått. Det är mycket vantar, mössor, hjälmar, tröjor, regnkläder osv 







Kommentarer

Populära inlägg