Skåne

Jag och Zeke har haft två fina dagar i Skåne hos en god vän. Det märks när en människa jobbat med service i olika former hela sitt liv, vi har fått service i världsklass, nästan så jag skäms. Dagar då samtalen inte tog slut, när vi åkte hem kom jag på mig själv att jag varken kollat tv, mail eller grejat med socialamedier under dessa dagar - mysigt och som balsam för själen. 

Lite shopping hann vi också med, ljusslingan på bilden nedan inhandlades, syns inte på bilden med det är en koppartråd. Kläder till Zeke och schampoo fick också följa med hem. 


Zekes eksem håller sig i schack förutom ena kinden som blossar upp så fort det är kallt ute och jag smörjer och smörjer 


Sover på nätters gör han inte ännu, och vissa dagar är lite dimmiga för mig, jag lever på hoppet att "nu nästa natt då blir det bättre" och jag har fixat dessa 5 månader med minimalt med sömn då kan jag fixa några till. 





Kommentarer

Populära inlägg