Målös

Idag visade även maken att han har någon löpargen jag dessvärre inte besitter, lätt tassade han runt en 14km runda, Andra gången han springer på 6 månader - livet är inte rättvist! Själv hann jag inte ut innan det blev mörkt så det fick bli motiva för min del. 30 minuter på steppmaskinen är inte vad jag kallar kul men betydligt bättre än inget alls! All tränat är bättre än ingen alls! 

Jag skulle inte kunna springa en runda på chansning eller bara bestämma efterhand, helt omöjligt för mig, finns inte i min värld att jag skulle kunna springa utan bestämt runda först eller åka till gymet utan att veta vad jag aka träna. Detta "problem" Såg en kärriärcoach en gång och jag fick i läxa att ut och springa en runda utan förutbestämt mål - detta är en läxa jag ännu inte lämnat in!!! 

Idag är jag låg i energi, vet inte om det är för dåligt kostintag eller det faktum att jag  fortfarande inte sover mer än 2h i sträck på nätterna, hjärnan är liksom inte med mig riktigt - iq badboll ! 

Zeke är en riktig mammagris, vilket inte gör det enklare att varesig få sova eller få till träningen, han är liksom fastklistrad på min höft all vår vakna tid -då är han nöjd. 
De andra barnen märks knappt, de leker sina grejer och ropar lite då och då om de behöver hjälp eller är hungriga. 

Här ska jag utforska vägarna framöver (förhoppningsvis) 

Idag blev det skogstur medans Andreas sprang, det var bara jag som höll mig på vägen dock 



Kommentarer

Populära inlägg