Fredag

Fredagen började kalas, Zeke hade bara vaknat 3 gånger under hela natten, halelulia och kryss i taket! Vi styrde bilen mot Karlshamn dör diverse ärende skulle uträttas, mormor skulle byta en skjorta till sin sambo samt hämta ett par skor vilka hon lämnat in för omklackning! (Jag trodde ingen gjorde sådant nuförtiden) själv skulle jag också uträtta diverse ärende bland annat ett möte vilket jag dagen till ära valde att bära raggsockor !?! 

Är det verkligen ok att äns ha synliga raggsockor på möte ? Just igår kännde jag att det var nödvändigt och väldigt rätt, kanske ny trend på g? 

När jag senare mötte upp med mamma och barnen hemma hos "tant evy"  säger dock mamma (min mamma alltså) "kolla ner" -jaha! 

Då är ju frågan hur länge jag läckt bröstmjölk? Det kan väl då inte vara ok att göra på möte (om det inte råkar vara föräldrargrupp eller bvc möte) men det är ganska naturligt! Jag hade själv reagerar om någon gått förbi eller suttit och fikat med läckage, hade jag sagt till? Jepp det tror jag. Varför händer detta aldrig andra ? Jag har aldrig sett någon som läckt bröstmjölk offentligt, är det bara jag som är så slarvig ? (i detta fallet inlägg som åkt åtsidan) 



Kommentarer

Populära inlägg