Löpning & bootcut

Vad skulle man göra utan mammor? Idag  skulle de stora barnen sova hos farmor och efter det avlämnandet med både packning och checklista kom min egen mamma och gick en runda med Zeke, då passade jag på att jogga. Jag skulle vilja skriva att jag är ute och springer men det är verkligen bara jogga/lunka jag gör - men lika glad är jag för det och sjukt nöjd med mina 6km jag fick ihop idag. Sprang en ny runda som var toppen, upp, ner, upp, grusväg och stigar- jag älskar springa på stigar, då tänker man inte på att det är jobbigt utan bara var man sätter fötterna. Jag lyckades även vurpa, inte inne i skogen på de smala stigarna utan mitt ute på en fin grusväg, så gör det om man inte lyfter fötterna ordentligt! Dessvärre fick jag nu ett hål i mina nya fina thights, men det skadar dock inte funktionen. 

Här har vi en till som tränar varje dag: 

Och han blir galen när han inte kommer någonstans, eller han kan ta sig ca 1 meter på sitt sätt men jisses så besvärligt. 

Hittade ett par gamla jeans i en låda 

Tror jag köpte dem 2008 (den som spar han har) och de är supersköna, jag fick för mig att bootcut var modernt igen - är det inte det ? 
maken tror inte det ! 

ingen smickrande bild, Men som sagt sjukt sköna byxor moderna eller ej! 








Kommentarer

Populära inlägg