Tänder ??

Vilken dag, Phu säger jag bara. Började med att Zeke tyckte vi skulle vakna kl 2,30, 3,4,5,6 ja sen gav jag upp då även storebror tyckte 6:30 var lämplig uppstigningstid! Trött är bara förnamnet på hur jag känner mig denna dag!  Idag hade jag löpning inplanerad och jag velade hela förmiddagen, springa, nej jag skiter i det, springa, nej jag orkar inte, en mental kamp helt enkelt. När mamma väl kom så tänkte jag "bäst att passa på" skorna på och andra löpningen för året kan bockas av. Jisses va tung jag kännde mig och 4 km känndes lagom! 


Jag är extra glad att jag faktiskt gjorde det idag då Zeke haft en extremt orolig dag, så den stunden för mig var guld värd! Zeke har haft magknip och så lite förkyld på det så det har varit att gå, gå, trösta, vyssa om och om igen-  kan det redan vara tänder på g ? 

Tänkte på en sak när jag sprang idag, hoppas inte att det blir vanligare med elbilar här på landet, tänk att inte höra när  bilarna swishar förbi, hu va läskigt! 


Kommentarer

Populära inlägg