Nymalt kaffe

Nu äntligen har min rygg "läkt" eller slutat göra ont åtminstone, jag ska snart springa en runda igen, men då ta det lugnare. Hade gärna börjat med crosstrainern på motiva, känns mer skonsamtflr kän och rygg, men som våra (läs Andreas) jobbstatus och åtagande ser ut just nu kommer jag inte iväg någonstans själv, är dock nöjd så länge jag får duscha och gå på toa ifred - oroligt vad kriterierna ändras när man har bebis. 

Jag har ständigt dåligt samvete för jag inte kommer igång med träning, märkligt det där, om det är någon tid i livet man inte ska stressa så är det under graviditet och just efter, vissa säger "9 månader upp" och då är det "9 månader ner" låter ju rimligt. 

I natt var det något som skedde men inte åt rätt håll, det var mat varannan timme, zzzzz! 


Tur att jag har världens godaste kaffe här hemma att pigga upp mig med, kaffet kommer ifrån Blekinge kafferosteri som ligger i mörru. Detta kaffe inhandlade jag i slagesnäs i söndags då det var "folk & kök" väl värd investeringen. Detta kaffe får man nymalt och det doftar ljuvligt, nymalt kaffe luktar godare än kaffe smakar. 

Kommentarer

  1. Träna kommer du kunna göra tids nog, får passa på att njuta istället!
    Men kan du komma iväg med bara Zeke ibland så är det flera gym som tycker det är ok att ta med bebis till gymmet före ett visst klockslag tex! På mitt gym får en ha med sig bebisen före kl 14 alla vardagar. Funkar jättebra för oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg