Skrämmas

Min kära make älskar att skrämmas och hitta på hyss, att jag är sjukt lättskrämd gör det antagligen ännu roligare. En gång skrämde han mig faktiskt så rejält att jag kissade ner mig, inte ok! Det jag tycker är värst är masker, av alla de slag inklusive tomtemasken. Med detta i åtanken är jag inte vidare förtjust i halloween utklädslar av den läskiga sorten.


Jag minns min första Halloween i New York, jag var superwomen och vi möttes först upp hos en vän i harlem, första gången jag gick genom gatorna i Harlem och så var jag utklädd, känndes sådär. Vi gick senare ut någonstans på Manhattan (minns inte ecaxt var), goda tider det där. 

Alla på bilden är friidrottare 

Kostymen jag hade här (läs 2004)  är den min kära vän Anna fick äran att bära på sin möhippa i maj detta året! 


Kommentarer

Populära inlägg