Miljö

Idag har jag och Zeke varit i Karlskrona på både Ja och Statt för att hjälpa till med miljöcertifieringen, jag tillsammans med en till är centralt ansvariga för detta och då känns det viktigt för mig att fullfölja mitt uppdrag. 


Så här har han hängt hela dagen, skulle gissa att min arm är 10cm längre nu än i morse. Jag kom till Karlskrona lagom till frukost och det var många som kunde hjälpa till att bära, så jag kunde hugga in på buffén. 


Zeke har fått utslag på kinderna som jag inte får kläm på vad det är. Jag fick tips om att smörja med 99%Alovera och det funkar bra och har lugnat ner det röda. 

Nu väntar sängen, vi har 2 hotell till att få igenom certifieringen i morgon, Zeke hänger på och övervakar det hela. 

By the way så är nätterna inte bättre i natt var det helt värdelöst, och det är ju typiskt när man har en tid att passa, hoppas hoppas hoppas det blir bättre snart (annars blir jag knäpp) 


Kommentarer

Populära inlägg