Mitt framför näsan

Jag förälskade mig i Snapple PEACH (viktigt ned just persika) när jag bodde i NYC, för mig är det som godis att få en riktigt kall Snapple. Denna dryck har poppat upp lite här och där bland annat Ica maxi, citygross  men inte i just persiko smak, räddningen har varit espresso house, men närmaste sådant är i Kristianstad åt ena hållet och Karlskrona åt andra. När jag i måndags fikade på denna i Karlskrona informerade de mig att de upphört ta in persika och att de inte skulle ta in den igen förrens till sommaren, typiskt tänkte jag! 

Men vet ni vad jag upptäckt? den finns på direkten här i Olofström !! som jag har sökt och letat och så finns den mitt framför näsan på mig (lite som sällskapsresan) 


Denna dryck är som balsam för min själ. 



Kommentarer

Populära inlägg