Mossig i hjärnan

Då har jag och Zeke hjälpt till med certifieringen av ytterligare ett hotell i dag , tanken var att även följa med till Kalmar men insåg snabbt att köra med Zeke i 4h på en dag inte skulle bli roligt för någon utav oss, så vi körde Olofström och så lämnade jag dem vid tåget i Karlshamn. 

Det har varit givande för mig att få arbeta dessa två dagar, haft många bra diskussioner och utbyte av tankar. Kvinnan från revisionsfirman är politiker och vi bollade både det ena och det andra i bilen från Karlskrona igår, många av frågorna hade naturligtvis miljö som bas, som sagt mycket givande. Stora frågor ventilerades, så som hur man hanterar de dagliga sakerna i den situation världen befinner dig i. Vi har miljörevision dessa dagar medans det råder undantagstillstånd i Belgien, vad spelar roll? Samtidigt som man måste reflektera över det allvarliga läget kan inte vardagen sluta rulla. Hur har miljö och klimat frågorna påverkat och medverkat till detta som sker,,, osv, osv 


Dock är jag helt slut nu, Zeke sov som vanligt fantastiskt dåligt, jag satt med honom i soffan mellan 03:30-06:00 han är förkyld och sover bara om jag håller honom just nu zzzzzz, det han bara bli bättre nu! 

I morgon ska jag bara vara hemma, ska bli så skönt. 


Jag hann svänga inom BVC för att rådfråga om utslagen på kinderna, fick en ny salva som jag nu hoppas hjälper, en fetkräm med 70 %fett. 

Lite hackigt inlägg kanske, har en hjärnan som är lite mossig av dålig sömn. 

Kommentarer

Populära inlägg