Olofström

För några veckor sedan när jag promenerade till maxi så kännde jag "varför bor vi i Olofström" ? Jag tyckte inget var vackert, jag gick förbi en man som ställde sig och pissade bakom ett elskåp, och jag kände då Why?? Men idag var kännslan tvärtom, jag gick in i alla butiker i city idag på min promenad och i varje butik hälsade de på mig med mitt namn - hur trevligt är inte det! Lånade toaletten och drack kaffe på gamla goda hotellet, vacker höstdag där det åter igen kändes bra att bo i en liten ort. 


Fikade med en ny bekantskap idag, mycket trevligt och givande. Det är en av de stora fördelarna med att vara mammaledig, jag har tid att träffa folk och bilda nya bekantskaper. Att dela storries om allt från amning, förlossning, oro, glädje och sömnlöshet är fantastiskt. 



Kommentarer

Populära inlägg