Fredag!

Idag mår psyket bättre så ni och maken slipper mitt gnäll. Inatt vaknade Zeke ca kl 0,30, 3, 6 vilket är en bra natt, bara där har man igen mycket - lite sömn! Vi fick senare besök av mormor som behövde hjälp med en bokning och är det något jag är bra på så är det att fixa och trixa. 


Kom även ut på en 4 km lång promenad (motion är som balsam) och bara det gör gott för hela kroppen och knoppen. Den första km är fortfarande förenat med fara, tung trafikerad väg! Skönt när man får svänga in på stigen och sen mindre vägar tills de sista 500 meterna hem som är stor väg igen 

Ni ser stigen på bilden nedan väl ? 

Idag fick bugaboon bekänna färg, liten, snårig och nästan obefintlig stig. Resultatet var att det fick fint, och nu är det en stig, nästa gång tar jag med mig en häcksax ! om jag skulle önska något av vagnen så är det att den skulle vara lite högre, som Stokken. Det var dessa två mitt val stog mellan stokke och bugaboo. 


Ovan är en av mina nya punchos, just nu tänker jag "vad tänkte jag här?" Men jag ger den en chans och har den på mig i eftermiddag kanske vänjer mig 



Kommentarer

Populära inlägg