Lyx

Andreas steg upp kl 3 i dag (natt) för att fara till Tyskland på jobb resa, jag var knappt vid medvetande då hans klocka ringde. Zeke hade en bra natt, sov 20-02 -lyx!!! Vidare 2-5 sen efter det är det lite sisådär sov/äta/vaken om vartannat hela tiden men jag är så tacksam då jag tycker han har riktigt bra sov rutiner för att inte vara mer än 8 veckor, Viking sov inte så här bra förren han var över ett! 

Morgon bestyr med barnen gick bra, Tindra lämnades med 4 minuters marginal innan skolstart, Viking 15 minuter tidigare än utsatt tid och jag landade på min inbokade efterkontroll med 1 minuts marginal, tycker jag lyckades bra, riktigt nöjd! 

Vidare följde mer lyx, klipp och färg inbokad hos nya frissan på salong vacker här i Olofström (nutid)


Fika =också lyx 


Resultatet kommer .... 


Kommentarer

Populära inlägg