Helgen är över

Då har denna helgen också gått, och den har bjudit på lite av varje. Höjdpunkten var i lördags när jag bokstavligen sprang på en kär vän som jag träffar allt för sällan. Vi delade en stund på storlekplatsen och det är aldrig brist på samtalsämnen, snarare tvärtom, finns ingen ände och vi kan verkligen prata om allt, sådant jag inte kan dela med någon annan - en befriande kännsla.

Vi var i Tingsryd en runda för att åter igen kolla på bilar, hatar kolla på bilar! Jag får klåda av att bara tänka på byta bil igen, och det är enbart för att det är DYRT, hade jag haft obegränsade resurser hade jag gärna haft en överdådigt bilstall med både Landrover, Doge, Volvo, hummer - ja bara stora bilar!!! Tänk att kunna välja bil efter humör, tänk om, tänk om om hade funnits - ska köpa mig en triss och drömma lite. 

Efter Tingsryd blev det en tur ner till Karlshamn och svärmor för att prata om ett gemensamt projekt vi filar på. Så roligt. Och spännande. 


Söndagen kom den också, i vanlig ordning blev det lite jobb för Andreas på morgonen, även då hade han Wille med sig i lastbilen. Wille absolut älskar att åka lastbil så det är verkligen att slå två flugor i en smäll, jobba och roa barn. 

Vi for senare (fortfarande förmiddag, man hinner mycket med småbarn som vaknar tidigt) till Kyrkhult och min pappa 
De har just renoverat sitt kök, det blev superfint MEN det är en hel del missar som verkligen inte är yrkesmässigt utförda, och missar på de grejer de kommit överens om, de är så besvikna och missnöjda med hur de blir bemötta  när de tar upp detta med leverantören - ide kök i Sölvesborg. Så hemsk ha ett nytt fint kök som man inte kan glädjas för då de blivit så illa bemötta. 

Hann med promenad, och det behövde jag just då för att rensa huvudet



Avslutade med middag på bellas: 

"Det finaste man har sätter man på bordet"

Det var helgen det! 

Kommentarer

Populära inlägg