Strålande slut och bra början

Vi hade ett riktigt bra nyår, vi fick god mat i mängder, fint pyntat, fantastiskt värdskap, dryck och bubbelbad 



Jag körde kvällen till ära så det blev Cola för min del, erkänner att jag smuttade på champagnen vid tolv slaget! Trots det nyktra tillståndet så gjorde sig den sena timmen sig påmind idag på morgonen. 

Vi hade bara Zeke hos oss nu i helgen så vi hade en liten barnskara med oss, dock underhöll han alla vuxna med att "gå och hämta" oss en efter en, måste säga att det är skönt att han är så lätt mot andra, inga problem någonstans. 


Idag fick jag tid att testa mina nya löparthights i 8 km, mycket skönt att få börja det nya året med en tur. Har även passat på att rensa bort nästan allt av julen, tomtarna har åkt i lådan och granen åkte ut med hull o håg - Andreas svor på att detta var sista året vi hade riktig gran, det ska vi nog bli två om nästa jul. Anledningen till hans gran-motstånd är allt barr som hamnar precis överallt i huset, vårt eget fel hävdar jag då vi inte vattnar så ofta.



Kommentarer

Populära inlägg