Nolla!

Nollor och ettor, galet att det är "bara" nollor och ettor som styr vår vardag! Jag har ägnat två (nästan 3) dagar åt nollor och ettor eller med annat fint ord digitalisering, jag har blivit uppdaterad, inspirerad  och fått ny lärdom om min bransch och dess möjligheter i denna digitala verklighet. 


Att vara borta i tre dagar är på ena sidan väldigt roligt och givande men en del av mig får alltid dåligt samvete och det är enbart "mamma hjärtat" som spökar, jag vet rent logiskt att mina barn inte tar skada av att vara utan mig lite men det dåliga samvetet kommer ändå krypandes som ett brev på posten, märkligt det där! 

Denna medelålders, lite slitna mamman har dock (trots dålig samvete) roat sig lite också dessa dagar, dansat, skrattat och ätigt god mat. 


Träffade en bloggkollega idag: Trine Grung, bra med energi i denna kvinna, där ligger tilloch med jag i lä.
I meningen ovan bilden överdrev jag lite i det här med bloggkollega då Tribe har flera hundra tusen följare och ja hur många har jag? Vi kan väl bara nöja oss med att säga att jag jobbar på det. 










Kommentarer

Populära inlägg