Dålig självförtroende.

För er som tycker det är jobbigt att läsa om när jag är duktig och springer en mil eller två kan jag glädja er med att jag inte sprungit en meter denna veckan, inte bra alls! Gillar inte ursäkter men just denna veckan har inte tiden funnits. Detta innebär att jag har en hel del att ta igen nu i helgen, då är det jaga mil som gäller - ska du med ? (Ska kolla om blossom ska med) 



Har kämpat med bokslut och mycket administration idag och jag känner mig nöjd och produktiv, härligt kännsla! Blev ett långt jobbpass idag som avslutades med en provsmakning inför en gala vi ska stå som värd för lite senare i år. 


Igår hade jag en olustig kännsla av att inte duga till, att för en kort stund lida av dåligt självförtroende, hu va hemskt, tänk att många mår så dåligt hela tiden, och tänk att det enbart är Just TANKAR, inget annat! Tankar kommer och går och vi väljer om vi vill att dessa ska vara vår verklighet eller om det ska stanna vid att vara enbart tankar. Tankar flyger in i huvudet men svårigheten och lärdomen ligger i att låta dem flyga ut, detta är jag kass på men blir bättre och bättre. 


Kommentarer

Populära inlägg