Lördag & barndop

Lördags morgonen bjöd mig på sovmorgon, ok Andreas bjöd mig på sovmorgon, vaknade till "titta det SNÖAR" utrop från Wille. Det är fantastiskt att se hur glada barnen blir av snön, det var inga problem att få ut dem efter frukost, som vi i vanliga fall får tvinga  dem till - JA vi tvingat ut våra barn när de vägrar gå ut! 

Idag åkte de pulka efter fyrhjulingen något jag fick introducerad dem till, då de "inte hade något alls att göra ute igår" finns det ingen fantasi i barnen idag undrar jag emellanåt.



Idag var det barndop för lilla Elna, när vi fick inbjudan tänkte jag " va mysigt då är alla barnen hos oss, blir kul att alls går följa med", idag tänkte jag annorlunda! När vi körde ifrån dopet idag tänkte jag " måtte nästa liknande tillställning infalla på en jämn vecka = 1 barn! Hemsk jag är va? Det är de två små som kräver 99 % av energin och de får Viking och Tindra att framstå som ljus, idag var Zeke helt övertaggad, tror han var trött då han missade sin lunch sömn. Det är tur att de flesta som var med på dopet har egna barn, men i mina ögon är våra alltid värst. 

Vi bjöds på ett fint dop och god mat i mängder, så tacksam för vi fick vara med och "fira" denna dag. 





Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tack själva för idag. Vilket fint inlägg. Och era barn är underbara och precis som barn ska vara. Ni är en fin familj.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg