vilse....

Startade gårdagen med att fira fina Inessa som fyller 41, ett mycket trevligt kalas i det gröna! Efter att jag mumsat ofantliga mängder budapesttårta var det dax att åka til vårdcentralen med en magsjuk sambo. Besöket gick snabbt och enkelt, väl hemma igen så gick övriga familjen och sov och då snurrade jag på mig skorna för att bege mig ut samma runda som jag red för 2 dagar sedan.
Tror ni jag hittade? nej! efter en stunds irrande i skogen kom jag ut på ett välbekant område kollade snabbt på klockan -20 min - fick då fortsätta en runda till - slutade på 7 km!

Idag har jag besökt Hanö för första gången i livet, vilket vackert ställe, resan dit måste bli en tradition
Fick ett rejält träningspass på ön, då vi gick lite "offroad" på icke barnvänlig väg! fick lyfta båda vagn och Viking i ca 2 km -inte nog med det vi hade "ollefar" med oss på 82 år - inte heller så bra att gå offroad på klippor i stekhet sol! 

om det bglir någon träning idag återstår att se! 


Kommentarer

Populära inlägg