samma håll.....

Dagen började med ett dubbelkalas, ett härligt tvillingpar som fyllde 21 igår, dessa har jag haft
nöjet att följa sedan de var 14 år, här bjöds det i vanlig ordning på underbara hembakade kakor och tårta. Viking var mycket reserverad första timmen men det släppte klart lagom till vi skulle gå hem.

Jag var även inom jobbet en runda dag, jag lyckades alltså hålla mig till andra semesterdagen = illa.

sambon lagade biffar med sås och potatis och jag åt som en häst - vilket jag fick sota för när jag 2h senare gav mig ut på en 7,6 km runda. Magen var inte på min sida. Idag hade jag sällskap sista 20 min av min sambo och son - de mötte mig med 4-hjulingen och försökte få mig att springa fortare, gick inget vidare.

Yngve och Svea visar att det är bättre om man drar åt samma håll!

Kommentarer

Populära inlägg